Susa Web Tools
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرایم بوانات

وبلاگ سرایم بوانات قصد دارد به منظور بهبود کیفیت وبلاگ و اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان به نشر مطالب شما عزیزان در وبلاگ بپردازد.

لذا از کلیه دوستانی که مطالبی درخور و قابل توجه و البته مستند برای نمایش در سایت دارند ؛ تقاضا می شود که نوشته های خود را به ایمیل مدیر وبلاگ ارسال نمایند تا پس از بازبینی با نام خودشان در وبلاگ ثبت شود. در ضمن کسانی که مطالب بهتر و مفید تری ارسال کنند خود می توانند جزء نویسندگان وبلاگ باشند.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

ایمیل مدیر وبلاگ:

fatemeh_tavakolli@hotmail.com

fatemeh_tavakolli70@gmail.com



نوشته شده در شنبه 89/6/13ساعت 12:0 عصر توسط فاطمه توکلی "نظر یادت نره" نظرات ( ) |

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما هم شهریان عزیز؛ از همه شما عزیزان تقاضامندیم که نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد مسئولین و مسائل شهری بوانات در این نظر سنجی گذاشته تا انشاءالله به نحو مقتضی به اطلاع مسئولین شهرستان رسانده شده و راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان باشد!

در ضمن  صمیمیت فرموده در مقام انتقاد نام هیچ مسئولی برده نشده بلکه در صورت لزوم سمت و اداره قید گردد و از توهین و بردن کلمات ناپسند جداً خودداری فرمایید!

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/11ساعت 2:40 عصر توسط فاطمه توکلی "نظر یادت نره" نظرات ( ) |

من از دست غمت....

دلم تنگ است... به دنیای تنهایی ام پناه آورده ام؛ همان دنیایی که همیشه ی زمان ها در آن آرام می گیرم... در این دنیا آموختم تنها آمدن، تنها بودن و تنها رفتن را... این سرنوشت غم انگیز انسان است... در این میان هرچه انسان از دنیای فراموشی بیشتر فاصله می گیرد، تنهاتر می شود و هر چه روح فراخ تر می گردد، غمگین تر می شود و محزون تر ... سر در گریبان غم و چشم در افق دوردست خدا کرده ام و از این فاصله می نالم... غمگینم به خاطر غم دیگران؛ انسان های تنهایی که جزء خدا کسی ندارند تا درد دلٍ بی تابشان را چو من با او گویند... و این است سرگذشت انسان، انسانِ عاشق آفریده شده ی خدا... و همیشه عشق در جدایی معنا می یابد... عاشق سینه چاک می باید در فراق و جدایی از معشوقش جدا نباشد... در زمان هایی که نمی بیندش، ناله سر کند و در وصال تنها نظاره... در دوری فریاد برآوردن و در لحظه ی رسیدن تنها نگاه دوختن و فرصت را غنیمت شمردن و محو شدن در او، شیوه ی دلباختگان است... خدایا! غمم را ز چشمم نمی خوانی؟!... خدایا عاشقم و مزد چنین عاشقی، تنهایی است، تنهاییی بهتر از تمام با هم بودن ها...

در این شبهای قدر التماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 89/6/7ساعت 6:15 عصر توسط سجاد فرزان مهر نظرات ( ) |

ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 89/6/7ساعت 6:13 عصر توسط سجاد فرزان مهر نظرات ( ) |

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 1:28 عصر توسط سجاد فرزان مهر نظرات ( ) |


Design By : Pichak